Met verkooppunten in meer dan 110 landen is Levi Strauss & Co, een van ’s werelds grootste merknamen en wereldleider in spijkergoed. Het merk Levi® belichaamt de klassieke Amerikaanse stijl in combinatie met moeiteloos cool. Sinds de uitvinding van de Levi’s® jeans door Levi Strauss & Co in 1873 is dit het meest herkenbaren en geïmiteerde kledingstuk in de wereld.

Een ding is duidelijk, de kleding is zeer geliefd bij degene die ze dragen en dit varieert van presidenten tot filmsterren, mode iconen en werklui.

De nieuwste campagne “Live in Levi’s®” heeft als doel om de geest van het iconische merk vast te leggen, welke altijd een uitvoering van de gebeurtenissen van zijn tijd zijn.

Geïnspireerd door de miljoenen consumentenverhalen die vertellen over de dingen die ze doen in hun Levi’s®, omvat de campagne digitale en sociale platforms, tv, bioscoop en afdrukken wereldwijd met als doel om een diepe betrekking te hebben en actieve relatie op te bouwen met de consument door middel van real-life en virtuele gebeurtenissen, evenals de mobiele en in-store ervaring.

De kleurijke print en outdoor campagne werd geschoten door fotograaf Jason Nocito en vangt het gevoel van rauwe euforie en onwrikbaar vertrouwen. Aanbevolen slogans zoals “For everybody who’s not just anybody” and “Look good on your way to what’s next” zijn het centrum van de campagne. Levi®