Addmyberry, opgericht door de creatieve en Belgische breinen Michael Smet en Rembert Van Cauwenbergh, is aan het uitgroeien tot één van de hipster merken van dit moment. Ben jij die ene lad of gal die de funky shirts met pikante oneliners nog niet heeft zien voorbijkomen?

Addmyberry is een urban fashion collectie die bestaat uit grave T-shirts, sweaters en jackets en ludieke slogans draagt zoals ‘I licked it so it’s mine’ en ‘le Matin, ta gueulle’. Vooral de ‘Gypsetter’ shirts zagen we deze zomer al passeren aan de bevallige lijven van Doutzen Kroes en Sunnery James.

 

sunnery james en doutzen kroes gypsetter

Not bad voor een Belgisch duo denken wij dan!

Wat de youngsters misschien nog niet weten, is dat de Addmyberry items één voor één voorzien zijn van QR-codes. De tagline van het Antwerpse merk is niet voor niets ‘fashion on a social level’. Voor een limited edition collectie dit najaar slat Addmyberry de handen in mekaar met ‘DYJ Code’, een trio dat hun naam inspireert uit de voornamen van de bedenkers: Dennis Praet, Yannick Nulens en Joey Fradelakis. Net als Addmyberry is het een opkomend trendy en casual streetwear label van de hand en geïnspireerd door de gouden schoen, Dennis Praet.

Black & White’ en ‘street’ is het thema van deze must-have T-shirts. De minimalistische ontwerpen behoren tot één van IT- trends van deze herfst. Deze zijn te verkrijgen in vele Belgische winkels evenals op www.dyjcode.com en www.addmyberry.com. Wij “adden” Addmyberry alvast toe aan onze yummy garderobe!

T’Shirts voor mannen en vrouwen: €54,95 euro.

1220162800